2011. november 17., csütörtök

Ajándék-várás

Többen mondták már nekem, hogy én olyan jó ajándékokat tudok adni.:)
Talán azért, mert mindig csak olyan ajándékot adok, amit én is elfogadnék.
Amikor ajándékozok, mindig odafigyelek az ajándékozottra,
és mindig van a hőn óhajtott ajándék mellett valami meglepetés is.
Mindig jó ajándékokat adtam, vagy legalábbis próbáltam, de ajándékozni igazán a férjemtől tanultam meg...
Tőle tanultam meg ajándékot kapni! Ő olyan nagy, igazi meglepetéseket tud okozni.
A készülődés,
a várakozás,
az "igazi"  kiválasztása,
a csomagolás
és az átadás módja (!)
mind-mind az ajándékozás fontos része.

"Az egyetlen igazi ajándék, ha magadból adsz egy darabot."
(R. W. Emerson)

"Jobb az ajándék-várás, mint maga az ajándék."
(Baranyi Ferenc)



"Sokkal értékesebb a magad alkotta ajándék. - Amíg készíted, mindig arra gondolsz, akié lesz.
Nem egy pillanat csak, amíg megveszed, hanem hosszú órák, esték, amíg elkészülsz.
Ezalatt beépül az ajándékba a szereteted is."
(Kálnay Adél)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése