2012. január 2., hétfő

Ágytakaró készül

"Milyen jó, ha az embert becsvágyak fűtik!
 Még szerencse, hogy nekem annyi van.
 És az egészben az a legjobb, hogy soha nem fogyok ki belőlük!
 Amint elérem az egyik célt, már ott ragyog előttem a másik.
 Ettől olyan érdekes az élet."

(Lucy Maud Montgomery)


Férjecskémnek szeretnék egy egyszerűbb patchwork ágytakarót készíteni. Azért egyszerűbbet, mert még sohasem varrtam ilyesmit. 12 blokkból álló ágytakaróra gondoltam. Jól mondom???!!! A blokkok a sárga és a kék anyagból készülnek majd, amit a férjem választott. A sárga a napsütést, a kék a Balatont jelképezi. Az ágytakaró másik fele pedig a tejeskávé színű, csíkos anyag lesz, amely énem konzervatív felét képviseli.:) Közöttük közbélés.
Azok kedvéért, akik most olvasgatnak először, elárulom, hogy szeptemberben álltam neki varrógéppel varrogatni. Szóval állítólag nagy fába vágom a fejszémet, vagy hogy mondják ezt szabóéknál???!!!


"Mélyen élt bennem a meggyőződés - és ennek nagyon sokat köszönhettem -, hogy átlagos tehetséggel és átlagon felüli állhatatossággal szinte minden elérhető." (Thomas Fowell Buxton)


Meg kell próbálnom, különben honnan tudnám sikerülhet-e?! A kötény megvarrásával  is így voltam anno. Aztán sikerült...
Erről jut eszembe...4523 látogatás volt eddig a pillanatig a blogomon. 4 rendszeres olvasóm is van már! {Köszönet Néktek!:)}Kommentek viszont - hiába vártam eddig türelmesen - csak nem érkeztek. Várom a hozzászólásokat Tisztelt Zugolvasóim!:)






Happy sewing!

Szeretettel: Szabóka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése