2013. február 7., csütörtök

Túrófánk Pettson-módra

Hozzávalók:

5 dkg puha vaj
5 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
1 darab tojás
12,5 dkg túró
4 evőkanál tej
20 dkg liszt (én búzacsírásat tettem bele)
1 teáskanál sütőpor
1 db citrom lereszelt héja
(én narancsot tettem bele, de illene hozzá kandírozott vagy aszalt gyümölcs is)
olaj a sütéshez
porcukor a tetejére

A hozzávalókat ebben a sorrendben tettem bele, és szépen lépésről-lépésre összedolgoztam. A fánkokat evőkanállal szaggattam az olajba. Az olajat ne forrosítsuk túlságosan fel, mert akkor a fánk kívül  megég és belül pedig folyékony marad!!! Közepesen forró olajban aranybarnára kell sütni, úgy hogy a fánkok belül is átsüljenek.
Papírtörlőre szedjük ki.
Az olajat egyáltalán nem szívja fel, ami nálam jó pont!
És szó szerint pár perc alatt elkészül. :)


Szeretettel: Szabóka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése